Innkjøpsstyring

Med Instratos innkjøpsstyring kan dere internt i organisasjonen bestille, av dere forut definerte, statiske profilartikler, salgsmateriell, trykksaker etc. direkte hos leverandørene deres. Ingen grunn til å søke etter hvor konvoluttene ble bestilt sist, hvor trykkfilene er, eller hvor mange ble bestilt! Alt dette samles i Instrato og gir dere full kontroll med hvilke medarbeidere som kan bestille, og oppdatert lagerstatus for elementer hvor dere har kjøpt inn store mengder til sentralt lager.

Lett bestilling hos faste leverandører

I bedrifter kan det være lurt å bruke de samme leverandørene hver gang. Det gir billigere priser og ensartet kvalitet i markedsmateriell. I Instrato brukes modulen Innkjøpsstyring til statiske produkter som ikke endres ved bestilling – men Instrato kan mye mer enn det. Også på dynamiske produkter som settes opp individuelt hver gang har dere kontroll med bestillingene. Ulike leverandører defineres og ut fra opplag og andre parametere velger systemet hvilken leverandør som passer best for nettopp den trykksaken medarbeideren trenger. Er bedriften i flere land eller byer kan leverandøren velges ut fra hva som er mest lønnsomt og effektivt. Med Instrato slipper den dagligdags bruker å tenke på dette, de bare lager produktet ferdig og trykker ”Bestill” da blir kun de valg som er relevant presentert og feil blir minimert.